Stránky

pondelok 29. septembra 2014

Dnes nosím a.k.a lazy days

   Čaute, čaute, čautr baby. Ako sa dnes máte? Ja sa mám výborne, až na to, že v jednom kuse mám pri nose vreckovu. Darmo, počasie už pôsobí. Práve v takomto počasí mám chuť ležať doma s joystickom v ruke a gambliť. Dnes však okolnosti nedopriali a dnešný krásny, slnečný den som strávila von. Postavila som sa však pred skrinu a problém bol tu. Čo si oblečiem? Prekvapivo, dnešný výber smeroval jediným smerom. Počas takýchto layzy days môžem mať na sebe hocičo, a je mi fajn. Dnes som zvolila tmavé skinny jeans, tmavo modrý sveter, ktorý som ukradla babke a biele tenisky Converse. Čo sa týka líčenia, stavila som na klasické francúzské líčenie. Očná linka a červený rúž nič nepokazia. Nikdy.
   Dnes to bude všetko, kedže mám ešte kopu práce... ahojte ;)
Potato ××
P.s. Gta5... čo si myslíte? Moja srdcovka!
A špinavé topánky ignorujte.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára