Stránky

utorok 23. septembra 2014

Čo nosím vo svojej kozmetickej taštičke?

   Napadlo ma, že by vás mohlo zaujímať, s čím sa skrášľujem a akú kozmetiku používam. Pre to som sa rozhodla napísať tento príspevok, v ktorom vám podrobne opíšem všetko, čo v nej mám a na čo daný produkt slúži. Kto vie, možno vás inšpirujem. Užite si článok.
P.S. V prípade otázok, zanechajte komentár. Urobíte ma nesmierne šťastnou. :)
 Potato

   Takže začneme. V taštičke, ktorú mám vždy pri sebe nájdete prevažne produkty od Avonu. Nič viac tam mať nepotrebujem, pretože toto, čo je v nej mi úplne stačí. :)

                                                              Špirály
Špirál mám doma veľké množstvo, no moji top favoriti sú práve tieto dve. Jedna z nich je od Avonu a mihalnice dokonale zvýrazní. Po nanesení sú mihalnice dlhé, ztočené a tmavé. Druhá špirála je od Essence. Úprimne? Kúpila som si ju len kvôli crazy tube, v ktorej je, no nesklamala. Mihalnice o mnoho predĺži po nanesení len jednej vrstvy. No, ktorú by ste si vybrali vy?


                                                            Make up
  Ja osobne nie som zastánca make upov, no teraz, keď začína byť von chladnejšie, je potrebné sa o svoju pleť starať. Mojou voľbou (ktorá zatiaľ nesklamala) je BB cream od Avonu. Najlepšie na ňom je, že nezanecháva na tvári fľaky a zakryje aj tú najväčšiu vyrážku.


                                                          Očná linka a obočie
   Očnú linku veľmi často nepoužívam, no ak sa výnimočne premôžem niečo stvoriť, použijem vodeodolnú očnú linky od Miss Sporty. Nebudem vám tu klamať, a ako šéf zdissujem aspoň jeden produkt. Linka vodeodolná nie je. Aj keď by mala byť. Farbu na obočie mám od Essence. V balení nájdete taktiež tri šablóny, ktoré vás privedú k dokonalému obočiu. Chválim.


                                                         Farba na líčka
  Môj verný pomocník. Moje lícne kosti sú veľmi výrazné, preto keď chcem, aby si ich ľudia všímali, používam tento bronzer.



                                          Iné
Červený rúž! Mojím favoritom je krvavo červený rúž od značky Gosh. Po rannom nanesení ho mám taký výrazný, keď sa vrátim večer domov. :)

   A to je všetko. Poprosím komenty, aký článok by ste si tu chceli nájsť. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára