Stránky

streda 24. septembra 2014

Fashion essentials

   Účelom tohto blogu nie je len vám ukázať ako sa správne nalíčiť, ale aj to, čo si rada obliekam.
Môj štýl je iný. Sukne a šaty, to nie je nič pre mňa. Radšej si na seba natiahnem legíny, alebo boyfriend jeans, športové tričko a na nohy si dám tenisky. Čo sa tenisiek týka, to je kapitola sama o sebe. Ak si kupujem tenisky, musia spĺňať špeciálne požiadavky. V botníku mám veľa párov topánok, no polovicu nenosím (možno viac ako polovicu). Odkedy som si kúpila svoj prvý pár topánok Jordan, môj vkus sa zmenil. Pre mňa to je ako závislosť...niekto je závislý od drog, ja od topánok. V tomto príspevku vám prinášam prvý pár mojich naj topánok a oblečenie, ktoré som si k nim zvolila....áno, obliekam sa podľa topánok... :D

1. Tmavo modré riflové legíny - Pieces
2. Svetlo červené bežecké tričko - Nike
3. Nike Air Max- 90 hyperfuse
4. Parfém Armani - Si
5. Rúž - Gosh
6. Slnečné okuliare -  net

1 komentár: