Stránky

streda 24. septembra 2014

Wishlist by Potato

   Tak na začiatok, Potato som ja. Takto sa na tomto blogu budem podpisovať, keďže sme tu dve.
V tomto príspevku sa budem venovať tomu, po čom nekonečne túžim a zatiaľ to nemám. Verím však, že raz sa k tomu určite dostanem. Z mojej brigádnickej (a biednej) výplaty to zjavne bude trochu trvať, no nevadí. Ja si počkám (nie veľmi rada).

1. Batoh - nechcem obyčajný batoh. Ja chcem práve takýto. Myslím si, že obyčajné ruksaky a batohy sú nudné, a keďže sa rada líšim, táto voľba je pre mňa 100 % - ná. Nechcem práve takýto bodkovaný, ale podobný, na takýto štýl.

2. Beanie - chcem presne túto. Zohnať ju môžete na stránke Asos za netuším koľko peňazí. Túto čiapku som si vybrala práve kvôli obočiu, ktoré je na nej zobrazené. Určite tušíte, kde som nabrala inšpiráciu...Podobnú beanie mala na hlave Cara.

3. Nike Roshe Run - ako teniskový fanatik môžem hrdo prehlásiť, že obľubujem značku Nike. Vlastním teniske Air Jordan IV retro a Nike Air Max Hyperfuse 90. Do zbierky& mi chýbajú už len Roshe a Air Force. Tak teda držte palce, nech sa raz ku mne dostanú.

   Iné veci vám predstavím v inom wishliste. Ak by ste mali záujem potešiť ma, v októbri mám narodeniny, tak napíšte koment a ja vám dám moju adresu... :D ale nie...veľmi ma potešíte práve svojím komentárom, v ktorom zanecháte svoj názor na tento blog, prípadne príspevok.

   Prajem krásny večer.
Potato

2 komentáre:

  1. Blog sa mi veľmi páči, pokračuj v písaní a možno z teba niečo bude. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Roshe sú parádne tak, ako blog *-*

    OdpovedaťOdstrániť