Stránky

nedeľa 26. októbra 2014

TPD- Let's get drunk!

  Zdravím vás! Verte mi, tento príspevok sa mi píše veľmi ťažko, vzhľadom na moju nechuť k jedlu a bolesť brucha. No pekne po poriadku. Na začiatok vám dám jednú radu, ktorej sa musíte držať, ak nechcete dopadnúť ako ja.
Nikdy, ale fakt že nikdy nemiešajte víno, kapitána Morgena, Coca Colu a malinového Kubíka.

   Nie je to tak dlho, čo môžem prehlásiť, že mám 17. Krásny vek, no nie? Samozrejme to trebalo patrične osláviť, tak takmer po týždennom plánovaní boli všetko dohodnuté. Doma som mala byť do piatej (rána) a v normálnom stave. Myslíte, že sa mi to podarilo?
   Hahaha. Síce som o piatej bola už dávno doma, neviem, či môžem povedať, že v normálnom stave....Začali sne fľašou bieleho vína, no to veľmi rýchlo zmizlo (víno som pila len ja a môj frajer). V zúfalstve, a napriek odporu k tvrdému, sme sa rozhodli pre Morgena s kolou. No fuj. Je jasné, že som bola vo vynikajúcej nálade....to znamená, že som bola kamarátka s každým, kto bol práve pri mne.
   -Čau kámo, nemáš cigu?
   - Kedy ubalíš?
   -Daj dva ečka na druhú fľašu.
...a podobne. S ľútosťou oznamujem, že som včera vyfajčila asi dva pakle cigariet....som šéfik. No to je jedno. Po štádiu kamarátstva prišlo štádium ešte lepšej nálady. S dievčinou, ktorá tam bola tiež sme začali riešiť inú dievčinu, ktorá tam mala byť, no chválabohu neprišla. Úvahy o tom, ako by sme ju mohli hodiť pod najbližší vlak boli ešte celkom miestne. Vzhľadom na to, že sa nám motala okolo chlapov, nápady sme mali aj lepšie, to áno.
   Štádium číslo tri, najťažšie štádium, ma dalo dole. Takto vám poviem. Oslavovať sme začali o pol šiestej a ja som už pred ôsmou ležala zriganá doma v posteli. Krása, nie?

   O mojich alkoholických výpadkoch tu ešte čítať budete. Máte aj vy podobné zážitky? Ak áno, podeľte sa s nimi v komentoch!

Potato ××

5 komentárov:

  1. Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou , bola by som rada, keby si sa stala aj ty mojou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D tak to ses stihla rychle zřídit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Človek by ani nepovedal že sa to dá :D no nie? :D
      P.s. budem rada ak budeš blog sledovať, takýchto článkov tu ešte bude :D

      Odstrániť
  3. To si teda dobrá :D ja som v piatok skončila podobne :D

    OdpovedaťOdstrániť