Stránky

štvrtok 16. októbra 2014

Je modrá naozaj dobrá?

   Ahojte! Dnes mi dorazili vzorky produktov Nivea, ktoré mám vyskúšať. Vzhľadom na to, že ich je viac, nie je šanca, aby som recenzie vopchala do jedného článku. Preto vám prodkuty budem predstavovať postupne.
 S čím začnem?



Nivea telové mlieko do sprchy :)
   Nie je to tak dávno, čo sa prvýkrát v telke objavila reklama s týmto produktom. Krútila som hlavou, že ľudia vymýšľajú samé zbytočnosti. Snažila som sa odolať a nekúpiť si to, no nakoniec som aj tak podľahla. A hádaje čo? Už pár mesiacov používam tento produkt!

Takže, nech sa páči dôvody, prečo bežať do drogérie!
   V prvom rade šetrí použvanie tohto mlieka čas.
   Nemusím čakať, kým mi pokožka vyschne. Len čo vyleziem zo sprchy, hodím na seba oblečenie a som ready.
   Taktiež na veľmi potešilo, že sa výrobcovia rozhodli vytvoriť aj nové vône pre tento produkt. Ja osobne mám najradšej kakao & mlieko.
   Telové mlieko do sprchy nezanecháva mastnú pokožku, čomu dávam veľké plus.
   Pokožku taktiež hydratuje a chráni pred vysušovaním. Okrem toho ju zanecháva zamatovo hebkú. (Cítim sa ako z reklamy, tak to tu píšem. Ibaže to sú čisto moje postrehy. :) )

Jediná nevýhoda nijak nesúvisí s použitím krému/sprcháču. Ak vám trochu kvapne do vane, dávajte si pozor. Môže tá byť nebezpečné. Verte mi, hovorím z vlastnej skúsenosti. Skoro som tak prišla o predné zuby. :D

   Dúfam, že som vám produkt predstavila dostatočne. Ak by ste mali záujem, bežte do drogérie. Tam si telové mlieko určite nájdete!

P.S. stále nám tu beží Giveaway!

Potato ××





4 komentáre:

  1. Ja používam toto mlieko od začiatku a NIKDY ho nevymením. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, napíšeš aj recenziu na Nivea BB cream? Neviem, či si ho mám kúpiť, ake Garnier ma už nebaví.
    Baška

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prednedávnom som kúpila a musím súhlasiť, je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hej,hej tento produkt je skvelý a ja sama som na nom doslova závisla :D moj blog: www.victoriaurmin.blogspot.com (budem rada za každý koment:333)

    OdpovedaťOdstrániť