Stránky

utorok 14. októbra 2014

Workout: TOP songs

   Hello, hello. Ako sa máte? Je mi jasné, že som vás motivovala do cvičenia a práve ste sa vrátili z posilky, alebo ste dobehali. A nechýbalo vám niečo? Áno?
   Presne! Mám na mysli hudbu! Neviem, ako vy, no ja mám pri sebe stále svoje slúchadlá a fav playlist v mobile. Či cvičím, bicyklujem, korčuľujem alebo behám (či už na páse, alebo von). Máte aj vy ten svoj?

   Ak áno, položím vám ešte jednu otázku. Hrajú vám správne pesničky? Uvažujte....idete behať a na plné gule vám v slúchadlách hučí Celine Dion....no počkať, asi niečo nie je správne, nie? Na vykonávanie športovej/pohybovej aktivity je potrebné zvoliť správne piesne, pretože sú to práve piesne, ktoré vám udávajú tempo. Ak si teda zvolíte niečo rýchle, zvýši to váš výkon. Opäť behanie....vaše kroky pôjdu do hudby, takže ak si zvolíte energický song, plný bubnov, budete v cieli veľmi skoro! Verte mi, vlastná skúsenosť. A najlepšie na tom je, že si to ani neuvedomíte a nebudete zadychčané a spotené! Tak teda čo vám odporúčim?

Hyper Crush-Werk me
....text o ničom, no bubny sú silné. Tempo bude rýchle. :-)





Katy Perry-Roar
....stredne rýchly song s motivačnim textom! Roaaaar!




Jason Derulo-Talk Dirty
Nebudem vám klamať. Moja obľúbená vysávacia pesnička. :D




Nebudem vám tu dávať viac songov, šaaak treba dačo nechať aj na budúcnosť, no ne? Ak ne, tak budete milé a necháte mi v komente vaše typy! 

Potato ××


2 komentáre: